Ny frilla, nej

Usch, mår illa. Händelseförlopp: jag bakade kaka, jag smakade kaka, jag blev illamående. Inte direkt "Kitty och hästtjuven". Nu ska jag snart dra på mig ett par benvärmare och tillhörande munkjacka och gå upp till Sanna för hårklippning. Ser fram emot det riktigt mycket. Förvisso kommer jag inte att kunna sätta upp håret utan att få down syndrom-looken (bara överhåret som hänger med i tofsen), men det är så najs att ha kortare hår. Mycket finare fall, mycket lockigare.

Förövrigt har Ingolf skickat Kens platta till mig nu, så lyssnar noga noga igenom den nu. Han är ju inte den muntraste killen. Favoritlåten (förutom schnyft Kelian) hittills är lätt "Jag vaknar upp", bäst.
"Jag vaknar upp och det är nåt som är konstigt (psykos, lilla grabben)"
Vet inte om jag riktigt kan svälja svensk rap än, förutom Petters gamla, såklart. Blir lite påfrestande.


                   image192
Gammal bild och gammal frisyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback