Nu jäklarns!

Om vi inte ska dansa! Man lär sig inte egyptisk shimmy för inget, eller vad säger ni? Nej, säger jag. Ska bli tokfull också, haha. Inte mycket att meddela för dagen, för övrigt. Kan skryta med att jag á la mongo var ute och åkte längdskidor med snö upp till knäna. Och att jag vill åka snöbräda imorrn! Får ringa Priggles och kolla läget...

Om man ska vara klyschig och lägga till en dagens låt är valet såå lätt: Atmosphere med Fuck you Lucy. Lite arg hiphop.

"Do I sound mad? Well, I guess I'm a little pissed
Every action has a point, five points makes a fist
You close 'em, you swing 'em, it hurts when it hits"



                      194529-152
Är det bara mitt internet som är skalman idag? Tar tio minuter att ladda upp en sida. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback