Kreativa sidan av sängen...

...trillade jag ner från idag. Japp, vaknade pigg och munter och kände att det var en produktiv dag! Eller ja. Nej, jag håller mig till kreativ. Det enda jag faktiskt gjort idag är att ha satt igång och hängt en tvätt, ätit frukost och sytt en kjol. Kjolsyendet tog det mesta av tiden, men jag sydde klart den utan att tappa intresset efter fem minuter eller bli arg på symaskinen och slutprodukten blev bra.

Mindre optimistiskt känns det med Kirkegaards text. Läste igenom den idag, och det känns inte helt stabilt. Några frågetecken finns där, faktiskt. Får hoppa på Mähler ikväll och tvinga ur henne IQ och kunskap!


                          194529-204

Kommentarer
Postat av: Ika

Jaså du, det tänkte du va? :P

2008-02-29 @ 15:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback