Independent woman

Nu har jag ägnat en timme åt att driva runt på stan i min page. Det är väldigt kort. Tack och lov växer det ju som ogräs, så jag klarar mig nog. Får nog börja att antingen platta det eller använda papiljotter, för i det vanliga mousserufset ser det inte klokt ut...

Hade egentligen planerat att driva runt på stan i sällskap med Sanna, men när man inte delger sina planer för de inblandade får man räkna med lite spill... Nu närmar jag mig pladderstadiet, har inte träffat någon på snart ett dygn. Hoppade på en av de små kristna tanterna på Pingstkyrkans loppis och försökte småprata lite. Tyvärr blev hon livrädd och fick bara ur sig korta stavelser. Hon skyggade när jag sa hejdå. Den andra tittade på mig som om jag var horan från Babylon. Suck. Blir nog tvungen att tränga mig på Ingolf ikväll och kolla klart på våra filmer (Shaft och Pretty woman, gillar blandningen).

               image202
Imorrn blir det middag i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback