Hey ho...

Jao jao, back again, on track again... Meningslös men trevlig tripp till Falun för Priggles teoriprov (which she nailed, såklart). Jag och Ingolf tillbringade väntetiden på ett löjligt kafé, med löjligt små bord, löjligt små sittpuffar och löjligt korta ryggstöd. Underhållningen som erbjöds var Christina Aguileras turné "Back to basics" på en enorm TV. Många klädbyten, vill jag lova. Men det var naajs ändå, om man har lite humor. Såg den mest androgyna människa jag sett, med brudskor och handväska, men med mansröst och ja. Jag vet verkligen inte. Kanske bara en väldigt feminin man? Eller en mycket maskulin kvinna? Skickar ut frågan i universum.


                 194529-178
Gammal solbild från dagarna i Lund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback