Gissa vem som mår bättre?

Jo, Astri. Inga detaljer, men nu är det fina firren. Och för den delen är källkritiken klar, som utlovat. Kvaliteten kan väl ifrågasättas, men jag undanber yxmord om det nu inte skulle bli MVG på den. Jag siktar inte mot stjärnorna den här slutgiltiga svenska-kursen. Skiter i vilket och FLYGER iväg mot buskarna.

Vidare, vidare. Nej, inget vidare. Har inget spännande att förtälja. Alls. Ni vet ju redan allt som hänt och händer, så det känns ju meningslöst att blåsa upp det till en anekdot, eller flera. Ska nog också ta och skaffa mig en hemlig beundrare, som den mystiske "Janne" Priggles lagt sig till med.

                          194529-157
Som en parantes laddar jag upp en skabbig bild på mina nya små hjärtevänner. Eller så jäkla små är de inte. Jäjä, sjukt snygga i vilket fall.

Kommentarer
Postat av: Erika

Snygga skor. Jag måste också ut och fynda. Jag har inga partyskor alls. PANIK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback