Framkallning, äntligen

Nu, ni! Tydligen har de något slags specialpris någonstans over the rainbow (det är inte jag som ordnar denna gång) och framkallning kostar nästintill nada! Fantalastiskt, som Ingolf en gång i tiden sa. Så nu kan ni framlägga förslag på olika stunder ni skulle vilja se förevigade på papper! Haha. Tycker att det är så svårt att bestämma bilder när det finns 10.000 att välja på.

Ja, det här var nog snudd på det meningslöstaste inlägget jag någonsin skrivit, men jaghar verkligen ingen lust att fortsätta med religionen. Trots att jag bara vill ha VG kan jag inte slappna av. Perfektionist, javisst? Nej, det tror jag knappast. Snarare prettosnobb, javisst. Lite fin i kanten.


                     194529-159
Den här blir nog bortsorterad... Ellerblir den det? Ska man satsa på roligt eller fint? Lite av båda kanske. Ååh, vill vara klar med religionen så att jag kan fortsätta dela min värld med den lille Harry! Och med tanke på "HP" var det en sak i trean som fick mig att solofnissa alldeles för mycket igen:

"Hon knyckte på huvudet mot Harry (faster Marge) (- - -)
- Han ser ut som en elak liten puttefnask. Det händer med hundar också. Jag lät överste Fubster dränka en förra året. Ett råttliknande litet kräk. Svag. Degenererad."

Too much home work and no play makes Astri go... crazy? Nej, jag får bara sanslöst dålig humor. Men "en elak liten puttefnask". Haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback