Ensam hemma 15

Japps, nu har de åkt ner till Blekinge igen och det är solo mio. Tycker inte alls om att vara ensam i ett hus egentligen. Det är soft typ ett dygn, sen blir det ensamt, tråkigt och i värsta fall otäckt. Tänker att jag borde vant mig, men det är obehagligt att vara den enda syre-hogging person in the house... Det störigaste är att de tar med Ella. Det är på lediga dagar man verkligen uppskattar att ha hund.

Hm, nej, tycker inte alls om att somna ensam. Katterna hjälper inte riktigt, de bara jamar och drygar sig. Ingen tröst. En vovve är en annan femma. Får bita ihop och ta ett sommarjobb, så att jag kan köpa en Golden-valp... Så att jag kan flytta hemifrån, haha. Nja.

                  194529-188
Jag, om jag växt upp i USA och fötts 30 år tidigare. Hemska tanke (frillan).

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha! Typ sådär såg alla mina amerikanska släktingar ut när jag hälsade på dem för första gången 1994!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback