Berg and whatnot's

Hujedamaj! Ägnade större delen av kvällen igår till att läsa igenom sidorna inför naturkunskapsprovet, och gjorde en hemsk upptäckt: vi ska lära oss om hur man bryter järn! Och hur man blåser glas. Och morän. Morän har jag förträngt, redan för tre år sedan faktiskt. Vi gjorde detta i nian redan, och det gick tillräckligt dåligt då! Nej, det här gillar jag inte. Jag som precis hajat atomgrejerna, måste nu ägna större delen av min lediga dag till att plågsamt trycka in TRÅKinformation i mitt lilla inkapabla huvud.

Men först ska jag ut i vintersolen och försöka jogga med min schwartze hundze.

                     194529-163
Såhär kände jag mig igår, kan ni förstå, när jag upptäckte vad som ligger framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback