Astri ÄR Gustav Vasa...

...men det kanske går över när jag tvättat håret och får tillbaka åtminstone en naturlig lock. Var som sagt uppe hos Sanna och klippte mig igår. Eller hon klippte mig. Mitt krav var "samma frisyr, fast kortare". Varför blir det aldrig som det ser ut i fantasin? Ja, så nu ser det ut som att jag har en liten röd hjälm på mig. Borde klistra fast ett trendigt litet skägg också, och strutta fram i knästrumpor och en stav, så är jag hemma med looken. Äsch, än så länge finns det hopp om håret.

Glad hursom, för nu är det vår! Egentligen trodde jag att jag ville ha mer vinter, men våren är ju den mest insmickrande årstiden av alla! Ska ut och solojogga nu, utan hund (vilket iofs betyder att jag kan springa på gator). Sao sao, tjillevippen.

                 image193

Kommentarer
Postat av: Erika

jag sitter otåligt och väntar på den där Micheal Jacksson dikten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback