Astri, a.k.a. Lady Diamond

Läste just fröken Scandaleuse´s senaste uppdateringar, och upptäckte där det omtalade nickname-testet. Mina alias blev följande:

Pop: Joni.C
Rock: Karen Bond
Country: Joyce Marie Clementine
Rap: Lady Diamond

Jag vet väl inte hur jag gillar Joyce Marie Clementine, men Joni.C och Lady Diamond är jag ju med på. Lady Diamond låter väl kanske lite för likt Amy Diamond, men bortsett från det är det ju nya Missy Elliot! Så jag lovar Madame S. att om jag någonsin slår mig in på en karriär som hiphopstjärna, kommer mitt alias att vara just Lady Diamond. Mina sidekicks kommer att heta Ebony Thang, Faith E., Mamma Cherry och Cool Fresh. Rena rama Wu Tang.

                 194529-161
Och inför det yrkesvalet känns mina nya handskar så mycket mer passande! (Fick två lustiga kommentarer om dem idag, och blir det en till kommer det att bli ett dilemma att bära upp dem)

Kommentarer
Postat av: Ika

Ja ni andra fick ju spejsade namn, alla mina lät som diverse porraktriser!:O

2008-02-12 @ 18:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback