Lite smicker på kvällskvisten...

Om ni känner er lite nere kan ni gå in på lumpen.nu och göra lämplighetstestet där, de är grymma på smicker, de där. Kolla in mitt resultat efter testet (observera att det sammanlagt var typ... tjugo frågor i stil med "tränar du mycket?" och svar i stil med "ja" "nej" "sådär"):

Hälsa och fysik

Du är i topptrim - vilken sport tävlar du i? Försvaret, Räddningstjänsten och Polisen skulle säkert ta emot dig med öppna armar. Gissningsvis är du en person med väldigt mycket energi.


Logik

Du har antagligen bra resultat både i naturvetenskapliga och humanistiska ämnen. Med ditt sinne för strategi och logik skulle du kunna bli en bra mellanchef inom exempelvis vårdområdet eller trivas att arbeta med administration.


Språk

Din språkförståelse är mycket bra. Läser du mycket? Lämpliga yrkesområden kan vara lärare, översättare, tolk, journalist eller författare.


Personlighet

Du är en bra lagspelare med känsla för ansvar. Du trivs bra i andra människors sällskap och kan nog tänka dig att leda ett gäng också.  När det gäller ett framtida arbete trivs du nog bäst när du får arbeta både enskilt och tillsammans med andra i ett team.


Kommentarer
Postat av: dan

aha, det där ska jag sätta mig och göra nu, jag hoppas mina resultat blir lika bra som dina!

2008-12-15 @ 23:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback