Jobb på BurgerKing

Sitter och dricker kaffe och försöker få ordning på "mina papper". Gjorde en lista när jag vaknade, full av roliga saker att ta itu med.
- Fixa Norge
- Plugga teori
- Fixa ansökan till Lund
- Anmäla mig till högskoleprov
- CSN

Försöker få ordning på den sista punkten nu, CSN. Jag är dock ett byråkratiskt missfoster, blir helt tom i huvudet när jag försöker förstå. Än så länge satsar jag på strategin att... vänta.

Men jag vettefan om jag kan plugga. Tydligen krävdes grundläggande matematiska kunskaper för psyk-kursen i Lund. De rekommenderade att man läste igenom gymnasiets matematikbok. Bleh. Hoppas Uppsala är mindre seriösa!

Kommentarer
Postat av: Dani

Åh astri! jag har sökt massa jobb till olika norgejobb, sen när jag höll på att skriva in mig på ännu en bemanningssida så dog min dator, helt rakt av, helt dyngtråkigt!



Vad gör astri i dager?

2008-12-27 @ 13:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback