Jeanskillar

På ett sätt blir det skönt att flytta till en annan stad, där jag blir tvungen att betala för ett vanligt gym, för här på skolgymmet är det helt bisarra karaktärer som gymmar. Idag var det en snubbe i min ålder som jag inte sett förut som gick runt ensam och gjorde "silly walks" (ni vet, Monty Python-grejen). Helt solo, steppade runt och sparkade sig i rumpan, gjorde flygrörelser med armarna och stegade fram som en stork. Efter honom kom familjen jeans, som jag börjat kalla dem. Det är några invandrare som alltid gymmar i sina vanliga kläder. En av dem, en kvinna, springer på löpbandet i tajta jeans och höga stövlar. Imponerande.

Faktum är att jag börjat känna mig "fel" i mina träningskläder. Jag passar inte in. Den nya klädkoden på gym är kanske vinterkängor och pullover?

Silly walks - Monty Python
                

Kommentarer
Postat av: Dan

haha, silly walks hade jag helt glömt bort, "monty python flying circus" kan vara tidernas bästa komedi! Cleese kan sin sak.



detta är det roligaste klippet jag vet! "she`s a witch"

4m-g" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=zrzMhU4m-g



2008-12-16 @ 20:39:36
Postat av: Karin

"You call that a silly walk!?"



Hoppas att skapandet gick bra!

2008-12-17 @ 22:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback