Blogg funkar, blogg funkar inte?

Nej, jag är inte så bra på det där med... teknik och grejer. Det enda jag egentligen vet är att bloggen inte fungerat. Och att den fungerar nu. Skrev ett mail till nån som hette... Veronika eller så, och hon tyckte att jag skulle prova att uppdatera sidan. Ja, jag är kass, men inte kass. Hon tillade att om inte det funkade kunde jag ju, eh, rensa cachen. Det var lite som att först be en tioåring räkna ut vad 1+2 är, och sen övergå till att be samma unge förklara systemet bakom Pythagoras sats.

Jaja, nu funkar bloggen igen. Up and running.

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra! jag har sanat din blogg så :) "klickar på länken, håller tummarna, besvikelse a la femåring" hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback