Beslut beslut.

Åh, nu när jag för en gångs skull vill göra något bra och fint för andra så är det världens sämsta tillfälle för det - jag står med en fot utanför dörren och den andra i hallen. Eller snarare med en fot i Ludvika, en fot i Uppsala, en fot i Norge och så en liten, liten tass i Lund. Då är det inte läge att bli frivilligarbetare för Röda korset eller blodgivare, för vilket län ska jag anmäla mig i?

Äsch. Får bara hoppas att de här fina idéerna stannar kvar tills det att jag bestämt nånting. (Mamma håller förresten på att få magsår av att jag inte bestämmer nånting ordentligt nån gång, märker det på henne. "Deeee lööööser sig, morsan!" säger jag, rycker på axlarna och spankulerar iväg varje gång hon försöker få fram något vettigt svar)

Nu har jag skrivit CV till Proffice-Tommy i Oslo i alla fall! Håller tummarna på att jag och Tommy blir vänner.

Have yourself a merry little christmas.

              
Svart och vit efter Sannas fix-up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback