Visst är jag glad för Karins skull...

... men när jag läser dagens sms från henne där det står att hon kom hem halv fyra imorse så blir jag bara deppig. Jag unnar unnar unnar dig all lycka, min vän, men det borde vara förbjudet att skicka såna sms till någon som spenderade gårdagdskvällen med att kolla på Matrix och störa sin mamma med pladder. FÖRBJUDET!

Jag var så nöjd alldeles nyss, Karin, ju. För det lilla i livet! Jag var ute och joggade med Ella, läste om narcissister och valpar och gosade med Bosse. Det kändes nog! Nu, däremot, känner jag mig som Mongo från Kongo.

                  
Typ såhär känner jag mig nu. Fast osminkad och med flottigt hår och ingen fylla.

Kommentarer
Postat av: Karin

Förlåt! Men om det hjälper så har jag faslig ångest över att jag missa den här första prylen

2008-08-27 @ 13:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback