Nytt lågvattenmärke...

... vad gäller min mathållning. Pressade just i mig två deciliter KALLA snabbmakaroner. Jag vet inte ens varför jag brydde mig om att ställa in dem i kylen. Eller jo, det vet jag: bara för att slippa ha dåligt samvete över att jag alltid kokar en liter mer pasta än jag behöver. Att jag faktiskt åt en del av det är ju däremot sjukligt. Tre minuter tar det att göra nya, och det är fan så mycket godare...

Än så länge har jag käkat detta:
 - En kopp kaffe (frukost)
 - En halv isglass (mellanmål?)
 - Flingor och mjölk (Lunch)
 - En portion kalla snabbmakaroner tillsammans med en kopp kaffe (middag, typ)

Vilken jävla gourmet man är! Såhär kan man ju inte hålla på. Hummer och gottinga vareviga dag.

Haha, nej fy. Tror jag satsar på att köpa en kebab eller nåt senare ikväll, annars komemr jag väl svimma.

                
För den delen har jag vant mig vid min nya hårfärg... Även om jag med näsringen och smink känner mig som en töntig rockerbrud som har på sig jeansväst och nitbälte. Men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback