Nirvana blir ersatt av... Sigur Ros

Kom just på att jag inte längre kommer att kunna lyssna på musik av skränigare slag på minst sex veckor. Valparna ligger nämligen här bredvid mig, i datarummet. Tänkte sätta på Nirvana, men sen hörde jag Billie ynka när musiken började, och då var det kört. Nu sitter jag och lyssnar på Johnny Cash istället... Inget fel på det, men det är ju inte riktigt samma sak. Cash muntrar ju inte direkt upp en.

Från och med nu kommer jag att bli old fart nummer ett; kommer bara kunna lyssna på myspysmusik. Undrar hur det påverkar mig?

                  
Men det kan ju vara värt det.

Kommentarer
Postat av: Erika

Nej! Fusk! En sån vill jag också ha!

Postat av: Karin

Haha varför har du Ivar som presentationsbild?

2008-08-11 @ 08:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback