Muy satisfado...

... med livet just nu. Hade ju en liten downperiod precis när sommaren började ta sitt pick och pack och cykla iväg, men nu har jag helt kommit in i det här. Och: för första gången jag varit ledig njuter jag av det på riktigt! Uppskattar varje liten minut (förutom, såklart, när jag läser om hur spännande Karin verkar ha det, haha; lyckan är relativ) och bara suger i mig allt trevligt. På dagarna gör jag detta:
- Läser igenom historieboken i ett försök att förskansa mig den allmänbildning som rättmätigt borde vara min
- Läser en miljon dikter
- Gosar och matar och städar och pussar på valparna
- Går promenader med Ella
- Tränar

Och, I must say, det är så jäkla skönt. Just ja, förresten! Jag pluggar ju lite också. Haha. Un poco...

Och skulle jag lacka ur på det här dolce vita, så kan jag alltid tänka att om inte mindre än ett halvår har jag flyttat. Nånstans. Pluggandes något.

Life is good.

Kommentarer
Postat av: Anna

Precis samma här. life is sweet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback