Dag 1 i skolan

Jorå, så att... Återkommen från Skåne, och nu räcker det fan i mig med dyra, tråkiga tågresor! Fy. Nu har jag rest fram och tillbaka till Skåne och Blekinge fyra gånger i sommar. Nog nu! I a f fram till oktober, när jag och Karin förhoppningsvis ska resa ner igen och gå på konsääär. Jorå.

Var i skolan idag, på flexgruppsmöte. Anita kommer vara min mentor, var väl inte oväntat. Värre är att det verkar lite luddigt med vad jag ska läsa. Bild och form-kursen var tydligen bara 150 p, så jag måste välja till en extra kurs... Men ja. Pallade inte snacka med syven, så min mentor ska göra det. Just det! Blir nog bra det här. Så fort jag fått en FC (av min mentor), kan jag skriva till, just det, min mentor och fråga om hon kollat med bild-Eva hur det blir. Alla borde ha en mentor!

                   
Valparna hade växt sjukligt mycket medan jag var borta, och de är långhåriga nu! Apsöta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback