Åh jissus...

Vilken röra det är med valpar! Fäääästligt, men man blir ju rätt mör. Plus att jag misstänker att det är något slags moderskapshormon som sätts igång i kroppen, för när de där knotten skriker får jag ont i magen och blir sjukt stressad. Oroar mig för dem. Alldeles nyss skulle jag lyfta upp Billie (Billie Vanilli har jag börjat kalla henne nu. Kanske bättre än Billie Butt?) och då skällde och morrade hon på mig. Fick en vision om att vi avlat fram terrorhundar, riktiga mördare, men det visade sig att hon bara var på bushumör. Så kan det vara...

Men man vet aldrig ändå. De kanske blir skitnojiga och biter av barns ansikten. MEN! De har inte röda ögon, så det borde vara lugnt. (Alla onda djur har röda ögon.)


                         
Än så länge har de blå ögon.

Kommentarer
Postat av: Karin

Naaaw han kan aldrig bli ond! He´s just a big pile of löw!

2008-08-22 @ 15:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback