Trött trött trött

Geh, vad jag är trött. Sömnig. Och då är hon ändå tjugo över tio. Senast om en timme måste jag ut och springa med hunden, för sen står autistiska barn på schemat (studiebesök med psykologin). Men jäklar vad seg jag är.

Har i alla fall hållit span på H&M:s grejer nu, men det verkar som att Stina Lee-människor varit uppe med tuppen och klickat till sig det mesta... Hittade en del grejer, men man tappar perspektivet när man handlar på nätet. Glömmer bort vad man har för smak och vad som klär en. När jag shoppar på nätet kan jag klicka ner vad som helst. Höll på att köpa ett par av de mest fugly sneakers på Caliroots förut, men ändrade mig i sista sekund. Nej, får satsa på live shopping imorrn istället.

 Tänkte ta ett exempel på fula skor, men hittade de här. Riktigt najsa! Hamnar inte på min skohylla, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback