My my my...

Jag har inte gjort något skolarbete på hela veckan, varför bloggen inte heller uppdaterats. Ingen mening med att sätta på datorn om jag inte ska göra skola. Så känns det i alla fall. Är ingen idog dataspelare och websidor erbjuder ett mycket begränsat nöje. Hm.

Har just kommit hem från gymmet, megagymning. Innan dess var jag på extremt pretentiös jobbintervju, som jag nog inte ska säga något mer om (man vet aldrig vem som klickar sig till denna blogg).

Äsch, inget vettigt eller roligt att skriva. Jag är hungrig. Ska jobba med svenska C. Varför har jag en blogg? Såna här dagar undrar man ju.

               image259
Mina läppar efter att ha ägnat mig åt två av mina hobbys; dricka rödvin och bita sönder läpparna. Inte att rekommendera, som ni ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback