Huh.

Mår illa och känner empati med Erika för hennes konflikträdsla, för nu kom jag ihåg precis hur det känns. Läste just ett mail från Ryskåsen, denna dam som jag försökt och försökt  (i alla fall sedan några veckor tillbaka) försvara, eftersom jag vet andra som påstår att hon är snäll snäll snäll. Jag ha ändrat mig. Tar tillbaka. Bugar och niger och ber om förlåtelse hos heliga madonnan. Hon är inte snäll. Inte mot mig i alla fall. Och inte mot Erika.

Vi backar bandet och tar om det som det lät från början, om än inte lika hätskt: Ner med Anita. Blä. Mår illa och känner mig nervös, för imorrn har vi psykologilektion. Blä.

                image265
Anita enligt mig, just nu i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej!!! Ner med henne! Hon har ett sett att få människor och må jättedåligt över mail!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback