Är det bara jag?

Sitter och försöker skriva klart romananalysen, men det går åt helsikland. Kjell är på utsidan och jag kan aldrig aldrig fokusera när det är någon i närheten av mig. Jag blir helt paranoid och konstig när det är någon som springer omkring bakom mig, jag får för mig att de försöker se vad jag pysslar med, eller tjuvläser. Klickar alltid ner internetsidor när någon går förbi, och upp med tomt Word-dokument. Inte för att jag gör något shady, bara för att jag blir stressad. De snokar. Herregud. Jag tillhör nog en sjukt egocentrisk generation, eller så är det bara jag som är hemsk.

Skrev detta inlägget snabbt som katten för att ingen skulle hinna se att jag bloggar.

              image261
Kom på idag att Tussen är jäkligt gammal. Hon går som att hon har en tennisboll mellan bakbenen. Lite åldersreumatism, kanske. Jaja, än är det lite liv i lådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback