(sön)Dagens outfit

Astri tar upp bloggandet igen! Åtminstone för en stund, så länge det finns något lustigt, irriterande eller dumt. Eller så länge skolarbetet är tråkigare än bloggen, helt enkelt. Jag kommer blogga mycket den kommande veckan, antar jag. Bloody svenska-uppsats.

Hursom, jag har ju helt försummat min inte alldeles nykläckta kategori (sön)Dagens oufit! Nu får den sin comeback, storslagen söndagsoutfit.


                         194529-44
Scarf: Hermés (haha, my, Sofis fucking mode). Nej, den kommer från allas vår Exotica i Lunds gathörn, tror den kostade runt 150 spänn. Klänning, alt. ful T-shirt från Lindex. Den var på rea så det var kanske en hundring för den. Överkomligt pris för pyjamas. Och shortsen är till och med Marco Polo, även om Sanna köpte dem åt mig i Thailand. Den lille brittbögen med klubban är inbroderad hursomhelst. Hippast outfit idag. Skulle haft en hund som ser ut som en råtta, så kunde jag slagit Stureplan med häpnad.

Kommentarer
Postat av: Anna

du är då en äkta överklassglidare astri, hahaha

2007-05-10 @ 12:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback