Tekken 2 & små utväxter

Oj. Det var ett tag sen jag uppdaterade nu, men å andra sidan har jag ingen inspiration. Jag försöker skriva underhållande, men det blir bara toy. Bloggen funkar antagligen bättre när jag har skolan vilandes vid pulsådern, så att mitt skrivande snarare blir en tillflykt än ett tvång. Djupa ord, heavy shit. Haha. Nåväl, skolan börjar snart, och mitt bloggande kommer då att stiga i kvalitet (och kvantitet).

Gårdagskvällen tillbringade jag med
www.Ingolf.blogg.se och www.Priggles.blogg.se, spelandes Tekken 2. Ooh, vad det är tungt! Favoritkaraktären är Law (simpelt, ain´t it?). Kan inte låta bli att börja sjunga på Clash varje gång jag sparkar rumpa med Law: "I fought the Law and the Law won". Haha, ännu krassare. Anywhoo, nedan följer några av de kommentarer vi fällde under spelets gång:

"Men ta det! Ät det! På en odiskad tallrik!" (Jag tror att det var Baek vi försökte klå då)

"Uh oh, nu är du toasted om du inte gör den där... mackedundraren" (Det ordet myntade jag i stundens hetta. Syftade på Laws fetaste dropkick)

Jag: "Oh, praise the Lord!" (Karin sparkade rumpa)
Karin: "Oh, praise the low kick!" (Sant som det var sagt)

Förövrigt vill jag lägga in en kommentar om små utväxter på frukt och grönsaker. Få saker får mig lika illamående som att hitta en frukt som redan fått barn. Potatisar med armar och ben, äpplen med bölder, citroner med acne och värst av allt: paprikor med bebisar.



194529-14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback