Negerskunk

Snackade just med Ingolf om skunk.nu, vilket inspirerade mig till att se om min gamlaskunk fortfarande fanns kvar. Hade den i fyran, tror jag, och misstänkte att jag inte hade geni nog att radera den. Sant, så sant! Där fanns den, min gamla användare! Och ni kan aldrig tro vad jag hette! Det är genomtänkt, briljant och utomordentligt politiskt inkorrekt! Negerbollen! Haha, ja, herreminje. Och lösenordet var mitt namn baklänges, d.v.s Irtsa. Nu kan vem som helst gå in på den, antar jag, för jag har inte hjärta att radera den. Nu är Negerbollen mitt lilla skötebarn.

Förövrigt visar det sig att layouten är precis densamma som den var 2000... "So much have changed, and little is left", sa herr Bowie. Eller "I asked the painter why the roads are coloured black. He said, Steve, it´s because people leave and no highway will bring them back". Man blir ju poetisk och sentimental när man ser sina barndomsnöjen hägras på en ful sida med lila text.



                                      194529-37
Blev sentimental nu, så laddar upp en gammal bild. Nåja, inte tillräckligt gammal för att man sa minnas det med melankoli, men ja.. snart ett år sen? Får se till att lägga in äldre bilder på datorn.

Kommentarer
Postat av: makke husein

DU SUGER KUK O DU GILLAR DET HORA FITTA NEGER SLYNA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback