Ho Ho Ho

Ett kort, glatt inlägg blir det idag. Jag är alldeles för sömnig för att skriva något längre. Anywhoo, dagens tema är bitches´n´hoes! Hah, nej. I slutet av nian åkte 9a på klassresa till Bulgarien (den legendariska) och där inhandlade jag och min vän Sanna en present till www.ikairutan.blogg.se, bestående av en handduk med minst sagt obscent tryck. Jag hade glömt, alternativt förträngt, det inköpet. Ika påminde mig dock idag på idrotten genom att ta med sig ovan nämnda handduk. Vi kom på den underbara idén att hålla handduken så att Ikas huvud ersatte ursprungbildens. Resultatet skådas nedan:


                     194529-19
                                              More of this at www.ikairutan.blogg.se!


Med tanke på Bulgarien och bitches´n´hoes! Pratade vid lunchen om fylletabbar, och mindes då den klassiska Bulgarien-anekdoten. Jag tror att det var sista kvällen, jag hade i alla fall hävt i mig en del tequila (försöker ursäkta min tabbe i förväg). Utanför det största discot i staden där vi var, träffade jag en Billabong (som han döpts till efteråt) som jag snackade med ett tag. Vi sa hejdå, och jag gick in på discot (jeez, kommer ni ihåg alla stämplar man fick? Tror jag inbillade mig att jag tatuerat mig på fyllan när jag vaknat åtminstone 3 gånger).

Gick ut en stund senare och fick syn på honom, där han stod och pratade med två tjejer, eller sprutluder om man så vill. Platinablonda, blå mascara och hela kitet. Tänkte skoja lite och sa (på svenska) "Står du och pratar med bulgariska horor?" (Jag trodde faktiskt att dem var det. Kryllade av dem). Hursomhelst, Billabong svarar: "Nej, dem är svenska, och jättetrevliga". Den tog. Ägnade sedan fem minuter åt att få lyssna på ganska lame dissning från de bulgariska hororna (eller ja, svenskorna). "Aaah, men du då! öh, du ser ju ut som värsta horan." De fick inte riktigt till det.

Kommentarer
Postat av: Erkiperki

Hahahaha!!! Årets bild!

2007-03-07 @ 21:39:10
Postat av: Ika

Den där handuken är verkligen helt horribel =O

2007-03-07 @ 22:05:34
Postat av: Karin

HAHA mähler har verkligen biffat till sig, och bulgarien måste ju vara din största tabbe hittils!

2007-03-07 @ 22:11:35
Postat av: sanneman

Hurrenini.. den där handuken är en en present från mig och Astri, behandla den med vördnad och kärlek!

ha ha ha, Astri, fan din tabbe får mig än att skratta. Fast vad som är snäppet bättre är att du sårade två sprutluder djupt omedvetet! how did you do that girrrrl?!?!

2007-03-09 @ 11:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback