God morning, sunshine - the earth says hello!

Oj oj oj. Vilken morgon. Klockan är 09.15 och jag sitter påklädd hemma vid datorn. All dressed up and nowhere to go. KUHI inställd, och klassrådet känns rätt värdelöst. Åtminstone om man bortser från att jag ådrar mig Yogi Björns berömda vrede, men jag kan leva med det. Ska sysselsätta mig med en engelskauppsats hursomhelst, så det blir plus minus noll.

Sökte efter seriestrippar med Rocky av Kellerman, och detta var vad jag hittade. Franskt, som det tycks. Men som tröst fixar jag ett nytt inlägg med the real shit; Rocky och Ol´ Dirty Bastard. Hah.

                                    194529-16
                                         "Rocky" tecknad och skriven av Frank Margerin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback