CASH IS KING!

Så har det sagts, och ack, vilka visa ord. Stod i eftermiddags vid bankomaten för att ta ut mina sista surt förvärvade stålars, när kvittot som spottas ut berättar för mig att jag plötsligt är ägare till 1.089 kronor mer än jag trodde! Lyckan är stor! Någon (förhoppningsvis min f.d. arbetsgivare Henrik) har satt in ett lakan på mitt konto. Jag vet fortfarande inte riktigt varför, men "det man inte vet, har man inget ont av". Utgår från att det var nån slags... restlön? Har snart satt sprätt på dem, hursomhelst. Löfly.
 
För mina nya riksdaler gick jag genast och köpte ögonfransfärg, för att uppfylla en gammal dröm. Min kamrat Sanna och jag hjälptes åt, och ni får se en del av proceduren nedan:


        194529-8

Kommentarer
Postat av: Väggivägg

Haha härlig bild. jag har själv utsatt mig för den där proceduren i hopp om att aldrig mer behöva kleta på äckel på ögonfransarna varje morgon, men icke sa nicke. resultate blev följande: "hmm, Emmi har du köpt ny mascara? måste säga att den andra var bättre." Attans! men förhoppningsvis har ni magiska ögonfransar så att det funkar bra ändå:)

ha det bra!
ciao

2007-02-26 @ 16:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback