(sön)Dagens outfit

                       194529-61
Jag är medveten om att det faktiskt är måndag idag, men eftersom vi är lediga idag så blir det söndagsvibbar. Idag glider jag runt i ett par långkalsonger som har cirkus åtta år på nacken. De är för korta och härligt pösiga vid rumpan och knäna - helt enkelt allt man kan önska. Eftersom de som sagt är för korta har jag kombinerat d med ett par raggsockor från Tiger (inte Tiger of Sweden, utan det danska företaget som säljer saker för en tia). Under den stickade tröjan har jag en tee med "Student -08" skrivet i Sveriges grälla färger. Rekommenderar den här outfiten, perfekt på kalla vinterdagar!

Kommentarer
Postat av: Karin

Låter som en helmysig outfit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback