Pigg som en mört, glad som en lärka

Tjillevippen! Jag känner mig som Kalle Blomkvist, och varför då? Jodu, jag har minsann löst ett mysterium! Mysteriet med ständig trötthet. Jag har en ful ovana att sova så länge jag behagar när det är lov och ledighet, men trots detta är jag konstant sömnig. Nu, idag, har jag kommit till insikt med varför!

Det är så enkelt som att det ena kommer med det andra. Om man sover 10 timmar om dygnet, eller mer, som i mitt fall, är resultatet att man blir sömnig. Man ser ut som en stenad Snoop av att sova för mycket. Idag har jag således bara sovit rekommenderade sju timmar, och jag är on top of the world!

Ja, rackarns! Jag ska ställa världen till rätta idag! Eller i alla fall göra linssoppa och använda min nya jacka.

                 
                                 194529-73

Kommentarer
Postat av: Ika

Bästa bilden! XD

2007-12-28 @ 16:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback