Kishti så FUGLY!

Jag sitter hemma med intentionen att plugga engelska inför Cambridge-testet, men sur, trött och ensam som jag känner mig idag, så hamnade jag framför Idol-finalen istället. För det första! Amanda Jensen, som är en av finalisterna, har ju gått på Spyken, den skola i Lund jag gick på i ettan och halva tvåan. Hursom, det är redan bekant för Idolare. Det som kanske inte är bekant, och som jag kom på först för fem minuter sedan, är att hon gick under det stående epitetet "Snyggast på Spyken"!

Hur är lyckan fördelad, Fru Fortuna? Jag tror minsann hjulet har fått fnatt, för det är helt klart något som inte stämmer. Helsikland, vad livet kan kännas odemokratiskt ibland. Inte för att jag vill hamna i finalen i Idol och sjunga in färdigproducerade låtar, eller för den delen ens bli musiker. Men ändå! (Vilka skolor har ens någon som är utnämnd till snyggaste? På Spyken hade vi en kille och en tjej som skulle representera skönheten)

Det jag skulle komma till återstår dock! Kishti Tomita, den gamla räven, äntrade scenen på Globen iklädd något så gräsligt och oanständigt att jag tvivlar på att Madonna skulle tittat två gånger på det. En blå paljettklänning, urringad och tajt runt höfterna. Modell "sluta där rumpan slutar". Jag vill inte tro att jag är extremt gammalmodig eller konservativ, men hur gammal är människan? Jag skulle gråta blod om min mamma svidade om till något sånt. Inget Hallelulja-moment där inte. HUUUH!


                                                                194529-53
                                   Ska posta bilden på klänningen så fort Ebba von Sydow insett det stora
                                                     klädmisstaget och lägger upp den på internet, haha.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hm undra vilken vinnarens första singel kommer att bli? Tack och lov är voice en R´n´b kanal, så vi kanske slipper bli hjärntvättade!

Postat av: Erika

Jag såg den där klänningen och jag höll på att spy. Det var den fulaste jag någonsin sett. Hade hon cowboyboots till den också?

2007-12-08 @ 19:24:02
Postat av: astri

hahaa, visst var den det? jag tror det, nåt slags blå mockasiner om inte annat. fy och tvi!

2007-12-08 @ 21:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback