Jul i vårt radhus

Ojojoj, vaknade på en mer korrekt sida av sängen idag och känner mig piggare och muntrare. Tänk så det kan gå. En besvikelse idag dels blogg.se som är totalfuckat vad gäller all slags uppladdning och att mina kamrater inte vill underhålla mig med roliga uppdateringar av sina bloggar.

Har ägnat dagen åt julstädning och, återigen, skridskoåkning. Trubblet med skridskorna är att det inte är stabila hockeyskridskor som jag är uppväxt med, utan små damskridskor som i princip bara är skinnkängor med skenor under. INSTABILT! Opraktiska damsaker är kul ibland, men inte när man vill vara Foppa på isen, och blir Bambi.

Nu har vi precis pyntat granen, och det blir fint fint fint. Ingen riktig julkänsla än dock... bara julklappsångest.



                               194529-69
                                     Ella säger: "God jul och uppdatera era bloggar omedelbums!"

Kommentarer
Postat av: Karin

Snajsigt gjort!

Postat av: Erika

Åh, vad tjusig Ella var i tomteluva!

2007-12-23 @ 22:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback