"Jag litar lite på dig, men inte helt"

Sa min bror för cirkus femton minuter sen när jag, med saxen i högsta hugg, dödade hans begynnande hockey-frilla.

Oj, efter att första meningen skrevs har jag nu fått se resultatet av min massaker! Jag är nöjd, det blev inte cheesy frilla. Normal! Halleluja! Mansklippning är inte min specialitet, men som tur var var det inte någon ludacris-människa som klippt honom innan, utan en utmärkt frisör, vilket innebär att frisyren håller sig snygg mycket längre. Dessvärre är det mycket möjligt att min tafatta klippning förstörde verket. MEN.... Den som äter kackerlackor han går inte av för hackor! Som far brukar säga.

Nej, om man skulle ta och ringa
www.priggles.blogg.se och informera henne om middagen ikväll! Dress code och annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback