I get by with a little help from my friends

MM, I get high with a little help from my friends. Som Paul sjöng på plattan Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band-skivan. Och lite så är det just nu. Nja, stenad är jag ICKE, men hjälp har jag fått. Bockar och bugar för www.ikairutan.blogg.se som efter en del möda lyckades hjälpa mig att få upp en header! Tack och tack!



Trots genombrottet och en del arbete med att få headern att passa, är jag dock inte helt nöjd. Ful är vad den blev. Förändring skall ske, men just nu är jag så trött att Bror Sömn strött grus i sehålen. 

Som en parantes kan jag nämna att jullovet än så länge bjudit på skridskoåkning med bror, sällskapsspel med familjen, julkolabakning, långpromenad med Sanna och slutligen simning med både Sanna och Ika i rutan. Allt vad man kan önska, med andra ord. Panikångestattacker kan inte hindra julens fortskridande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback