English is gay

Oh, the gayness of this day! Gay day, gay day, we have a problem. Nej, rackarns anåda som de säger i Förritiden. Avslutade Cambridge-testen idag, och det var INTE festligheter med ballonger och konfetti. Ingen dans på räkmackor etc. Mitt säkra kort, reading, gick åt helsikland. Så återstod writing, där första delen gick bra och den andra följde efter reading, det vill säga åt helsiklandhållet. Skrev under stor stress en mycket speciell bokrecension av Charlie Chaplins självbiografi, vilken jag egentligen bara läst en fjärdedel av. Därför kom den också att handla mest om hans barndom. Eller, om jag ska vara helt ärlig, bara om hans barndom.

På sista delprovet, english in use, var jag klar efter en halvtimme. En timmes väntan återstod, eftersom "you are not allowed to leave the room until time is up". Ägnade mig åt att rita smått bisarra teckningar. Det värsta var att alla andra, förutom jag och en till, använt en och en halv timme för att göra klart testet. Då känns det som att man missuppfattat något (jahaaa, var det frågor på baksidan också??).


                             194529-54
                                        English is gay! and not in the nice and enjoyable consensus.

Kommentarer
Postat av: Ika

Äh, English in Use tar ju inte mer än 30 min...Men ja, VBU kör skumma regler när det gäller att sitta av tid, de officiella cmabridgereglerna säger att man får gå efter en timme men inte inom de tio sista minuterna...

2007-12-13 @ 17:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback