Commu-nazis!

Oj, nu blir det många inlägg på en gång, men mitt internet har totalstrejkat i två dygn nu, och jag har under tiden samlat på mig två lustiga historier jag vill dela med mig av. Så, sista inlägget för denna dag:

Tittade häromdagen på Kobra, en repris som inledde SVT:s Thailandsvecka (vilken jag förövrigt inte märkte av förutom EN dokumentär). Programmet handlade om thailändska band och musikscenen där. Hursom, hursom, ett indiepopband intervjuades och fick alltså frågan om hur deras musik påverkades av landets statsskick.

"Well, in oul countly, we have like a... what's it called? Like Hitlel?" Den andra bandmedlemmen hoppar in och försöker hjälpa henne:
"Oh, a communist."
"Yes, a communist!" Reportern är tyst en kort stund innan han säger:
"Er... You mean a dictator?"
"Yes!"

   

             194529-72
                Same shit, different name. Tydligen inte. Different shit, same name.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Hoppas att du haft en bra julafton! Vad var din bästa julklapp? :)

Postat av: Erika

Haha! Riktigt roligt!

2007-12-26 @ 23:36:50
Postat av: Erika

Haha! Riktigt roligt!

2007-12-26 @ 23:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback