Astri; uppdaterad

Efter att ha tagit fetpaus från bloggen, är jag tillbaka. De senaste två veckorna har ägnats åt diskning från 8.00 till 17.00, så jag har inte haft orken att blogga. Men, som sagt, jag är tillbaka, more fisty than ever before. Nja.

Ni vet Super Mario 3, värld 4, där allting förutom Mario är enormt? Jag kände mig lite som Mario på Engel. Jag skulle rulla chokladbollar, och letade efter pärlsockret. "Ja, men det står ju rakt framför dig". BABOOM! Enorma lådor. Brödet kommer i stora säckar, trollstilen.

Blöö! Nu blev det avbrott i bloggandet, eftersom jag försökte mig på att använda nerladdade CucuSoft, för att konvertera filmer till iPod-format (ja, ett helt eget format för det lilla äpplet). Hatar hatar hatar. Trots att jag har all musik som finns på datorn, är det fortfarande 15 gig ledigt. Och vad ska man göra med det? Lägga in lite filmer, såklart, även om det suger att titta på film i en ruta som mäter 3 x 3,5 cm. Och batteriet bara tål en film, innan man måste ladda en igen. Varför, oh, varför? Varför vill folk ha en iPod video? Varför vill de ens ha iPod? Fuck Apple, blir dagens mantra.

                               194529-39
                             Make my day, punk. Blah, make Apple burn in hell. PC PC PC, where art thou?

Kommentarer
Postat av: Karin

Astri is back! Wooooooooooooooooooooooooo :D

2007-04-05 @ 16:27:24
Postat av: sanneman

ähe, shut the fuck up beatch! bortskämd snorunge;)
om man inte ska ha en super-duper-maxi-bra iPod.. vad ska man då ha? stereon på axeln. näe näe. fy fan. he he

2007-04-06 @ 15:58:52
Postat av: Astri

meh, min kära bror har en sony 30gb som tar alla format och fungerar utmärkt utan jävla kuk-iTunes. Blao blao blao. Ipod dö!

2007-04-10 @ 22:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback